Forex Fxlider


Veksle navigasjon Novosti jeg pregled trita Poetna Vesti Jutarnje Analize Veernje Analize Nedeljni presek Analyse Analyse Analyse Analyse Analyse Analyse Analyse Analyse Analyse Analyse DEMO RAUN REALNI RAUN Risiko Advarsel Risiko Advarsel: Forex, Commodities, Options og CFDs (OTC Trading) er leveraged produkter som har en betydelig risiko for tap opp til din investerte kapital og kan ikke være egnet for alle. Sørg for at du fullt ut forstår de involverte risikoene og ikke investerer penger du ikke har råd til å tape. For vår fulle risikoutskydningserklæring vennligst klikk her FXLider opererer i samarbeid med Fortrade Ltd, et selskap som er innlemmet i Storbritannia (No 08619610). Fortrade Ltd er autorisert og regulert av UK Financial Conduct Authority under referansenummer 609970. Dobrodoli Svako ko pretenduje da bude uspean investitor trebalo bi da prati deavanja na Forex-u i ima uvid u analizu globalnog finansijskog trita. U tu svrhu, FXLider-ov tim analitiara za vas priprema dnevne analize trita dva puta dnevno, ujutru i uvee. Såjim klijentima nudimo i nedeljne preglede, økonomi kalendar i jo mnogo toga kako biste til bolje pratili vane vesti, men jeg har en god jobb med å tjene penger. elimo Vam uspeno trgovanjeTRADING CENTRAL,, 1999. 4:,, -. :,,,. . -. ,. ,. : 100 30 TRADING CENTRAL. TRADING CENTRAL -: Investorside Research, Euro IRP Asia IRP. -,. TRADING CENTRAL: TRADING CENTRAL SA AMF (Autorit des Marchs Financiers,). TRADING CENTRAL AMERICAS, INC (Securities and Exchange Commission (SEC)) (n IARDCRD 801-67210, n SEC 801-67210). TRADING CENTRAL ASIA LTD (n AWI815), Securities and Futures Commission (SFC)), 4 og 5 ().FXLider vurderinger Jeg så sin kommersielle på google, og begynte å se seg rundt og chatte med deres støtte som var vennlig. Jeg er en hyppig overvåker av lokale fora, og jeg fant mange negative vurderinger av en denne megleren. På de fleste forummer kaller de det FXlider Scam. Likevel har jeg blitt deres klient. Første ting jeg la merke til er at støtte før og etter at du blir en klient, er ikke det samme. Når jeg har begynt å stille noen spørsmål om lisensene. støtte ville begynne å gi noen idiotiske svar. Deretter har jeg funnet noen diskusjon på serbisk forum, noe som ga meg noen dårlige inntrykk på FXlider. For eksempel: I Serbia (hvor er deres hovedkontor) er de registrert under Global Marketing Solutions, som er grunnlegger av Lyxor ltd. Det er ingen sammenheng mellom disse selskapene og Fxlider. Pluss uttalelsen jeg fikk, jeg kom gjennom Lider Capital. Jeg er virkelig forundret hvem som er megler og hvor handler jeg siden de fortalte meg at de jobber med GCM Menkul. hvis lisens de har vist på deres nettside. Nå kan jeg ikke finne GCM Menkul på tyrkisk FSA eller på Fxlider-siden. Da har de oppgitt at de har et Cysec-lisens. Og de har slettet et navn til en tyrkisk megler GCM Menkul og uttalt at de jobber under Lionsman Capital LTD (ex arturiana holding LTD). som er oppført på cysec. gov. cylicencemembers1en. aspx. men når du klikker på det, fører det til optionweb noen binær megler. Ingen omtale av FXlider hvor som helst. Dette fikk meg til å tenke: 1. Jeg vet ikke hvor jeg faktisk handler 2. Jeg spurte dem om prosedyren i innskuddssikkerhet, og de har løy at de er medlemmer av noen tyrkiske sikkerhetsfond, og etter bytte lisens eller oppfinnelse lisens vil de ga noen idiot svar å se etter depositum detaljer på Cysec siden, som ikke inneholder noen detaljer om det. Fra mitt synspunkt i morgen kan de ta alle innskudd og legge det i lommene. og klienter vil ikke vite hvem å klage. Siden firmaene er alle Malta. Kypros offshore registrert. Typisk Boiller Room. For meg er dette nok å si at de er FXliderScam. Hold deg unna dem. Det er en mer bedre meglere enn FXlider. Ps. De har såkalte eksperter, som vil ringe deg etter at de ser deg ha en god vinnende strikke, og gir deg signaler for forex-par eller gull. Liker å kjøpe gull sin gode tid osv. Når du mister penger med sine signaler, vil de si at hvis du hadde mer på kontoen din, vil du overleve, sette inn mer og du vil tjene penger og gjøre opp for tap. Totalt svindel selskap. Tags: FXLider reviewsLider Forex Disclaimer Det kan være en høy grad av risiko i handel med utenlandsk valuta, og av denne grunn alene kan enkelte investorer bestemme at det ikke passer for dem. Det er en betydelig grad av innflytelse som, selv om det kan fungere til fordel for deg, også kan fungere mot deg. Du bør ta nøye merke til ditt erfaringsnivå, din hensikt å investere, og hvor mye risiko du er villig til å akseptere. Det er alltid mulig at du kan miste en del, eller til og med alle, eller din første investering, og det følger at du aldri bør investere penger som du ikke har råd til å tape. Dette gjelder for enhver form for investering. Det er visse risikoer forbundet med valutahandel, og hvis du er i tvil, bør du ta råd fra en uavhengig finansiell rådgiver. Eventuelle meninger som tilbys på FXHQ er meninger fra enkelte forfattere, og de er ikke nødvendigvis enige med meninger fra FXHQ eller ledelsen av selskapet. Feil og unnlatelser kan forekomme i uttalelser fra eller meninger uttrykt av enkelte forfattere, og du bør merke at FXHQ ikke og ikke har bekreftet nøyaktigheten eller på annen måte av slike meninger eller uttalelser. FXHQ tilbyr ikke investeringsrådgivning, og all informasjon på denne nettsiden, inkludert nyhetsrapporter, meninger, priser, undersøkelser og analyser, tilbys som en kommentar på markedet, og utgjør ikke særlig investeringsrådgivning, enten det tilbys av FXHQ, dets ansatte , partnere, forfattere eller andre bidragsytere. Når du vurderer noen investering, bør du alltid gjøre din egen due diligence. FXHQ, dets ansatte, samarbeidspartnere, forfattere eller bidragsytere, ikke og vil ikke akseptere ethvert ansvar for eventuelle tap eller skader som påløper av deg for eventuelle investeringsbeslutninger du kan gjøre ved bruk av informasjon som er gitt. Dette inkluderer eventuelle tap av fortjeneste, uten begrensning. copy2015 FXHQ INC. FOREX HeadQuarters Alle rettigheter reservert.

Comments

Popular Posts